Страницы

воскресенье, 24 ноября 2013 г.

Sa intindem o maina de ajutor în prag de iarnă pentru Ionuţ... 


SA AJUTAM... Atit de Putin pentru tine inseamna.  Atit de Mult pentru cei in nevoie....  Asa vom ajunge sa traim intr-o lume mai Buna!!!





 Ionut este un baitel de 7 ani din s.Tipala , r-nul Ialoveni ,in prag de iarna are nevoi de   hainute calduroase .Cu jumatate de an in urma i-a decedat mama , tatal nu despune de surse materiale sa-i cumpere hainute .sa-l ajutam pe acest baietel sa se bucure din nou de viata, de copilarie! ...merita mai mult ,doar ...parintii nu se aleg ei sunt dati de la Domnul,copii nu porta nici o vina ca s-au nascut in acesta perioada grea de supravetuit. Va mutumesc anticipat !!! Nr.tel . invatatoarei acestui baietel -026861221 sau 06026248  , d-na Galina Sirbu invatatoare clasele primare R-nul Ialoveni s.Tipala

In goana Timpului nebun,
am uitat sa fim mai buni.
Am uitat ce e Umorul,
Dragostea si Ajutorul...
Am uitat sa fim vecini,
fraţi, surori, nanasi si fini.
Am uitat cum se imparte,
pinea la oameni in  şapte.
Am uitat...? Sau poate nu?!
Poate e de vina Timpul! .... 

O, Da. Sunt Timpuri noi,
Uitam de toţi, uitam de Noi!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий