Страницы

суббота, 23 ноября 2013 г.

                   Torta din scutece ...

Tort din scutece, cadoul ideal pt nounascuti, botezuri etc...

Un cadou original pentru proaspata mamica si bebelusul ei, cu ocazia primei vizite sau a botezului. 

Contine:

- 62  scutece marca "Pampers" [marimea 2 (3-5 kg) sau 3 (4-9 kg)] 
- Hainute pentru nou nascut ( din ele se confectoneaza trandafiri ce se orneaza torta )
- Jucarie( la dorinta de masa plastica sau de plus)



-Botosei ( catelus)
- Panglici asortate
- Card de felicitare (pentru a face o urare personala)
-
Blaturile din pampersi sunt asamblate folosind doar panglici (fara lipici). Torturile sunt facute cu mare grija si dragoste, din ingrediente de cea mai buna calitate  Sunt usor de dezasamblat, lasand ingredientele in stare perfecta. 





Am rulat scutecele si le-am prins cu elastic. Am facut cele trei blaturi (36+19+7) de scutece pe care le-am prins la mijloc cu elastic.
Pentru a fixa cele trei straturi am folosit role de carton de la servetelele de bucatarie (le-am innadit pentru a ajunge la inaltimea celor trei straturi).


suportul pentru tort  a-m folosit unul din carton pentru torturi la   mijloc am facut un sul din carton si l-am lipit cu clei ferbinte in mijlocul  suportului . Fiecare strat l-am legat cu elastic apoi am ornat cu lenta de atlas .Din hainute am facut trandafiri si i-am unit cu bolduri .










Acesta este torta surpriza comandata de d-na Tatiana Rija pentru finutul ei de botez!










La petrecerea bebelusului nu trebuie sa lipseasca acest tort 

superb din scutece....





Alcătuit manual până la cele mai mici detalii, acest cadou special, elegant si de efect a avut mare succes în rândul clientelor care l-au comandat.



















D-na  Rija  a apelat la cadourile handmade pentru botezul finutului . M-am bucurat foarte mult ca i-a placut aceasta idee si ca a dorit sa ofere un astfel de cadou personalizat, care fura zambetele tuturor.
Daca si tu esti in cautarea unui cadou pt botez, haios, dar in acelasi timp foarte util, contacteaza-ma pentru a afla mai multe detalii.
Tortul poate fi accesorizat cu orice, in culori variate, iar dimensiunea e la alegerea ta.
Te astept!


Doresti un asfel de tort? Scrie ; tpb61@yahoo.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий