Страницы

четверг, 9 января 2014 г.

Acest mesaj este binevenit sa-l citim copiilor ce nu sunt

recunoscatori de cadourile ce le-au primit !!!




Multumesc tuturor oamenilor de buna credinta care au intins o maina de ajutor   micutul Ionut( baietelul care i-a decedat mama )!!!
Cu permisiunia invataoarei public scrisoarea lui Ionut pentru Mos Craciun.
Buna ziua , Mos Craciun ! Sunt Ionut dun cl 1b ,am 7 ani ,nu te-am vazut nici odata ,la scoala d-na invatatoare ne-a povestit despre tine ,am inteles ca iubesti copii cuminti .Eu sunt cuminte si te astept sa vii si pe la mine . Am sa fac curat in casa , o sa pun la geam o luminare sa-mi gasesti casa ca nu avem lumina afara , bradut nu am ,dar am invatat la scoala cum se face bradutul din carton ,o sa-ti placa, am sa-I fac si o steluta in virf.
Mos Craciun te rog mult sa-mi aduci o masuta de scris ,unde sa-mi fac lectiile ,se poate si una  veche . Eu imi fac lectiile pe pat si literile nu se primesc  asa de rotunde si drepte   , imi este  rusine sa arat caitele mele oaspetilor ,deoarece invatatoare imi pune numai fetisoare triste , vreau si eu sa am in caiete fetisoare ce zimbesc  sau soare .Te astept Mos Craciun .Ionut

Azi la prima ora invataoare a dus o discutie cu copii ;ce cadou le-a adus Mos Craciun .
 Ionut a inceput sa plinga si a spus ; Nu inteleg  de ce Mos Craciun nu a venit la mine sa-mi aduca masa doar am facut curat , am pus bradutul , luminarea era la fereastra  ,doar nu i-am cerut telefon ,nu i-am cerut jucarii , …De ce d-na intatatoare nu a venit la mine …ca traim sarac?
Am primit acest mesaj de la d-na invatatoaresi m-am gandit sa va cer comentariile voastre  ..
E cred    ca e timpul sa le spunem copiilor ,că nu există Moş Crăciun, ci părinţii cumpără cadourile in dependenta de buzunar şi le pun sub pernă sau sub brad.
Imi pare foarte rau ca Ionut a ramas dezamagit …

Dragi prieteni mai este inca in An Nou il sarbatorim pe 14 ianuarie poate are cineva o masuta pentru  lonut .

Комментариев нет:

Отправить комментарий