Страницы

воскресенье, 20 октября 2013 г.

Ce este o casatorie fericita?





Sunt o femeie  foarte fericita ,ma consider  implinita : sunt mama ,sotie  si  bunica!!!
Am o familie ce a fost binecuvintata de Domnul .Domnul mi-a ales un sot de invidiat de unele d-ne , este un om de o cumsecadenie rara ,omenie ,punctualitate ,acuratete deosebita se vede ca a imprumutat toate aceste calitati din lacrima de dor a mamei , din cerul ochilor  ei ,din vorba inteleapta si barbateasca a tatei  ,din harnicia fratilor si surorei si numai decat de la oamenii frumosi,  harnici si marinimosi din Tipala.
    In toamna anului 2009 am sarbatori nunta de perle ,parca mai ieri mi s-a jurat dragoste pina la moarte ,dar cu parere de rau au trecut de acuma 34 ani .In aceasta perioada de timp am infruntat si binele si raul cot la cot .Pe drumul anevoios al vietii am mers de mina cu buna dimineata ,de mina cu buna cuviinta ,de mina cu buna omenia ,cu buna dispozitia am crescut si educat o fetita care in curind ne a  daruit o nepotica  .

Oare aceasta nu este  o casatorie  fericire?

Комментариев нет:

Отправить комментарий